25 Mart 2009 Çarşamba

Durak İşgali !


Otobüs durağı, 5 mt kalaya kadar park etmiş araçlarla dolu olduğundan, durakta bekleyenler gelen otobüsleri göremiyor ve mecburen otobüs geldiğinde yanaşması gereken yere çıkıp akan trafikte gelen otobüslere bakmaya çalışıyorlardı.

Bende yanaştım yanlarına ve durağa dalabilmesi muhtemel taksi ve diğer araçları kollayarak otobüsün gelip gelmediğine bakıyordum.

Aniden "hoop, mop" sesleri ve birinin sırtımdan tutup durağın içine itmesiyle kendime geldim. Arkadan bir araç geri geri gelerek durağın önüne yanaşmaya çalışıyordu ve ben ezilmekten kılpayı kurtuldum. Şoför, bir güzel durağa yanaştırdığı aracından inerek "yolun ortasında ne duruosun kaardeşim" dediğinde, ben şoktan sıyrılarak "senin gibiler durağı işgal ederse bende yolu işgal ederim kardeşim" dediğimde "2 parça mal indiricem, otoparka mı gideyim" dedi.

"Pişkinliğin de bu kadarı olmaz" diyerek gelen otobüse bindim. Ben otobüsün kapısındayken hala arkamdan konuşuyordu ve "insan olun insan" diyerek akbilimi bastım ve ilerledim. Tartışmaya şahit olmuş İett özel halk otobüsü muavini "maganda bunlar uyma abi" dedi. "Arada sizde magandalık yapıosunuz" diyecektim vazgeçtim.

Lütfen otobüs duraklarını işgal etmeyelim.

Hiç yorum yok: