16 Nisan 2011 Cumartesi

Acil yardım araçlarına yol verelim.

Az önce İstanbul trafiğinde bir itfaiye aracına yol verilmediğine şahit oldum. İstanbul' da trafikte seyreden araç sürücülerinin ne ambulanslara ne de itfaiye gibi acil yardım araçlarına gereken hassasiyeti gösterip yol verdiklerini hiç görmedim.

Acaba kendi evleri işyerleri yanıyor olsa ya da kendilerine veyahut bir yakınlarının canına zarar gelse itfaiye ve ambulans araçlarına böyle davranılmasına nasıl tepki verirler merank ediyorum.

Dileğim; herkes acil yardım araçlarına gereken hassasiyeti göstersin ve yardımcı olsun.

Aşağıda Almanya' da bir ambulansın yaralıya ulaşmak için katettiği güzergahı ve diğer araç sürücülerinin arabalarını en kısa süre de ve durarak yol verdiğini izleyebilirsiniz.

Umarım hepimize örnek olur.

Hiç yorum yok: